As for Mugray, what can be said? A disgusting human being, and awful player, and a choking pushing mug. He looks like a kemo patient, bald spots, hairless legs, pasty blotchy skin, busted teeth, and an ugly, snarling face. Typical antics all came out in this match: faking injuries, grimacing and cursing, trying to peg Fed, trying to start drama, undeserved final based on an exhausted old man and a joke draw.
Vamos, gute Hassrede! Hier würde man für sowas nicht gesperrt sondern gekrönt!
Julietta von Görges for Weltpräsidentin! ------ Sascha Zverev: "I was born with a tennis racket in my hands." ------ Novak Dopingvic: "Kosovo is Kosovo." "I replace missing talent with doping." "I'll never have Olympic gold." "Stan and Andy are better than me."
Stiban
hat folgende Bilder an diesen Beitrag angehängt
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!
_Schach1.png
_Schach1.png
________________________________________________________ Alexander 'Sascha' Zverev Top 10 in the year 2017!!!
Oh dir, wenn ich so sehe, wie oft die beiden spielen, löst das bei mir schon enormen Angstschweiß aus. Rückrunde werde ich die Partien gegen beide wohl ilhanen
Es sei denn der Schachmin zeigt irgendwann seine Asse im Ärmel, Trick17erer calling