Zitat von Maestro im Beitrag #19Dat Preißn Ansammlung hier.
ja brutal da muss irgendwo ein nest sein.
De san wia Parasiten, vui z vui gibts vo dene Zipfen.
ja mia bring mas nimma weg de zeckan. lauta zipfeschwinga und owei mehra weands. do hau i ma d´ fotzn afs tischeck hi !
Recht hosd, de Gratla soitn boarisch lerna miasn, woi des de schenste Sprache überhapts is. Und da gloa Jinzo wead wieda rumwoana wia schlimm unsa Sprache is.
"You can do whatever you want, but the ball was definitely long."
Zitat von Maestro im Beitrag #19Dat Preißn Ansammlung hier.
ja brutal da muss irgendwo ein nest sein.
De san wia Parasiten, vui z vui gibts vo dene Zipfen.
ja mia bring mas nimma weg de zeckan. lauta zipfeschwinga und owei mehra weands. do hau i ma d´ fotzn afs tischeck hi !
Recht hosd, de Gratla soitn boarisch lerna miasn, woi des de schenste Sprache überhapts is. Und da gloa Jinzo wead wieda rumwoana wia schlimm unsa Sprache is.
ja des kapiernds ja neda des is ja, wos megst denn doa wenns ned wuind ?! da jinzo ghead moi a boa manad do oba in a saubas kuahdorf do sigt a moi wo da bertl in most hoid wo kimmstn du überhapt her ? gfoit ma !
ja des kapiernds ja neda des is ja, wos megst denn doa wenns ned wuind ?! da jinzo ghead moi a boa manad do oba in a saubas kuahdorf do sigt a moi wo da bertl in most hoid wo kimmstn du überhapt her ? gfoit ma !
Haha, genauso is. De Preißn han einfach Weicheia. I kimm aus Oberbayern. In oana Woch geht as Voike wieda los, dann gibts Maßn, geile Stimmung und am besten: Weibsn in Deandl.
Zitat von Jinzo-Lord im Beitrag #26bayuwarisch = sprachvergewaltigung.. dagegen klingt holländisch ja noch recht angenehm^^
Des hoaßt si Dialekt, Spezi! Wos moanst wos des fir a Gaudi is... hockst di ins Tennisclubheim eine, losst da a Bier bringa und wenns dann moi so an de 10 Leid san konnst an Serben oder den oana andern Greis, woaß nimmer wie er hoaßt so richtig zunfitg zerhassen. Gibt nix bessers wia Boarisch wennst wen ned mogst. Außer Arabisch... aber des ko I ned.
"It's not luck when it keeps on happening." (Wimbledon Finale 2012)
"I never wanted to be the great guy or the colorful guy or the interesting guy. I wanted to be the guy who won titles." (Pete Sampras)
"I can cry like Roger, it's just a shame I can't play like him." (Andy Murray)
"There's no way around the hard work. Embrace it." (Roger Federer)
moment, jetz kommt mir die sprache bekannt vor... so klingen leute, die 4-6 promille intus haben und kein vernünftiges wort mehr auf die reihe kriegen! typisch bauern
allez richard "beste rückhand was gibt" gasquet, forza fapio "beste volley was gibt" ferrari fognini!
haha ich möcht echt mal wissen wie sich dass für außenstehende anhört wenn die das lesen :D @Maestro oberbayern ? coole sache, aus welcher nächst größeren stadt ?:)
Zitat von Bruce im Beitrag #39haha ich möcht echt mal wissen wie sich dass für außenstehende anhört wenn die das lesen :D Maestro oberbayern ? coole sache, aus welcher nächst größeren stadt ?:)
Ist mir dermaßen egal, solange es sich für mich gut anhört. Erding. Erdinger Weißbier oder die Erdinger Therme sagen dir vielleicht etwas. Woher kommst du gleich nochmal?
Zitat von Bruce im Beitrag #39haha ich möcht echt mal wissen wie sich dass für außenstehende anhört wenn die das lesen :D Maestro oberbayern ? coole sache, aus welcher nächst größeren stadt ?:)
Ist mir dermaßen egal, solange es sich für mich gut anhört. Erding. Erdinger Weißbier oder die Erdinger Therme sagen dir vielleicht etwas. Woher kommst du gleich nochmal?
hab verwandtschaft in erding :D sagen mir was ? erdinger weißbier ist wasser ersatz für mich und in der therme war ich bistimmt schon 15x ^^. direkt ausm bayerischen wald nähe passau und ich switche immer mit regensburg da ich ja dual studiere :)
Zitat von FedererTheOne im Beitrag #5Komm einfach nach Bielefeld und wir zerprimen die Nächte^^
Bin sowieso noch regelmäßig dort. Wenn ich dich irgendwann mal sehe, weiß ich bestimmt sofort, dass du es bist. Ist bestimmt Federer-Love auf den ersten Blick.
Und seit Halle, ist ja sowieso allseits bekannt, mit was für einer Frisur du rumläufst.
^^
was n fürne friese und halle? habt ihr euch da bei den gary webber open oder wie dieses kirmesturnier heißt getroffen?
nur nole holt die kohle no fuck with novak nole the best, then follows the rest ajde nole!
Zitat von Bruce im Beitrag #12Timo + RF also in ner WG ? ^^.
der thread ist super macht mir nur ein schlechtes gewissen da ich auch dringend ne bude brauche :D aber nicht in kölle. ^^
du brauchst in der tat ne neue bude.
kölle is doch super. hier gibt es chicas, chicas, chicas. du kannst party machen ohne ende. hast alles, was du brauchst, auf relativ kurzen wegen, kommst immer irgendwie nach hause und musst nen fahrer spielen oder bist aufn fahrer angewiesen.
kölle > bayrisches dorfkaff
edit: und das beste: du läufst net andauern nem gayern-jodler übern weg.
duck und weg.
nur nole holt die kohle no fuck with novak nole the best, then follows the rest ajde nole!